søndag 23. juni 2013

St.Hans-aften og trist bryllupsdag....



I dag var vi på kirkegården. 
Med en bukett peoner for anledningen...
Skulle ønske det var en benk i nærheten der i nærheten av grava. Så vi kunne sette oss ned litt, også de dagene det er fuktig i gresset. Som i dag.

Peoner er blomsten som har fulgt oss. I hagen har vi peon, og den er jeg veldig glad i.
Da vi giftet oss, håpte jeg at peonene ville blomstre, så jeg kunne ha blomster fra egen hage i buketten. Men de er litt sene, disse peonene mine, så det ble kjøpe-blomster. Men buketten lagde jeg sjøl.
Nå ligger buketten, tørr, men fortsatt rosa, i vitrineskapet.

Hvite peoner var hovedblomsten i begravelsen også. Fra meg.

Og nå i dag, var vi på grava med en bukett rosa peoner.

5 års bryllupsdag.
5 år siden vi giftet oss på Tinghuset, i all hemmelighet.
Og 2 måneder siden begravelsen...



Mimrebilder....
Hadde vi bare kunne fått feiret denne dagen sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar