torsdag 12. september 2013

Å kommentere på bloggen...

Til alle dere som er inne og leser på bloggen min:
Tusen takk!
For det er mange innom, det ser jeg på statistikk-oversikten jeg har tilgang til på blogspot.
Og jeg får veldig mange tilbakemeldinger og meldinger, særlig på facebook.
Noen sier de heller vil melde meg der enn å kommentere her på bloggen, fordi de kanskje har prøvd og ikke fått det til.
Og jeg er kjempeglad for alle tilbakemeldinger, men skulle gjerne sett flere her på bloggen.
Men nå har jeg forstått at det ikke har vært så enkelt.
Ikke alle har Google-konto, ikke alle er interessert i å ha det heller. Og nå en stund har det ikke gått ann å kommentere som anonym.
Men det gjør det nå!

Klikk på kommenter, skriv noen ord, og velg "anonym" i rullegardinen.
Skriv gjerne navnet ditt i kommentarfeltet, da, for det er jo hyggelig å vite! :-)

Håper flere nå velger å prøve det, istedet for å melde meg på face! Prøv det! :-)

2 kommentarer:

  1. Kjære Åse !

    Vil sende deg og barna varme tanker i ei tung tid.Du er utrolig flink til å sette ord på det tøffeste man kan oppleve,det å miste sin kjære.Bloggen viser bilder av en flott familie Så vondt å vite at din kjære mann og barnas pappa ikke fikk følge dere videre.
    Jeg ønsker dere gode dager fremover,ta deg den tiden du trenger i forhold til jobb osv.Du kjenner hva som er best for deg og barna.
    Varme tanker og klem fra Marie

    SvarSlett
  2. Hei, Marie!
    Tusen takk for hyggelig hilsen. Ja, jeg kjenner at jeg må ta tida til hjelp, at det tar tid å komme i gjenge igjen på "normalt" vis.
    Klem fra Åse Elin

    SvarSlett