torsdag 4. april 2013

Onsdag 3. april Optimismen råder?

Skrives på Rykkin onsdag kveld:
Optimismen råder, men tør vi egentlig det?
Mange bølgedaler, men vi håper, håper...

Legen (D.H) håper også. Helt tydelig på det. Men kan ikke gjøre noe annet foreløpig enn å vente og se hvordan han responderer videre på om-medisineringen. Synes dog det ser OK ut i dag.
Sykepleier Trude som kom på vakt i dag, synes han ser bedre ut enn da hun gikk hjem i går ettermiddag. 

Bare det ikke er et blaff, tenker jeg.

Peep 10
Psupp 16 - 15
O2 45%

Holder blodtrykket sjøl.
Nyreprøvene høyere enn i går, men det kan være fordi det fortsatt finnes rester av den "gamle" antibiotikaen i kroppen.

Han har vært en god del våken i dag også.
Jeg hengte opp bildet av ungene, han titta lenge på det før vi hengte det opp.
Vi (dvs jeg) prata om forskjellig i dag, men er redd for at han skal bruke for mye krefter. Så mest av alt sitter jeg der, bare er der med ham.

Vi håper fortsatt.... Dette er dag 2 av "høydosen" med kortison, så dagen i morgen blir spennede. Gruer meg nesten til å høre hvordan det går etter natta....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar